duminică, 21 iunie 2009

Porto Kheli

Am ajuns la jumatatea periplului nostru: Porto Kheli, poate cel mai
pitoresc port din punct de vedere al ambarcatiunilor. De la yachturi
vechi, lustruite de vreme, pana la galioane mari, copii fidele ale
stramosilor lor de acum sute de ani. Porto Kheli a fost construit in
anii 60 cu scop de baza NATO, dar n-a fost terminat niciodata. De-a
lundul anilor au fost plantati sute de arbori, astfel incat astazi,
golful arata nefiresc de inverzit fata de relieful cu care ne-a
obisnuit Grecia. O serie intreaga de hoteluri strajuieste golful, plin
pe durata verii de ambarcatiuni de agrement.
Am reusit sa ne facem loc aproape "cu lingura de pantofi" intre doua
yachturi impozante. In cateva minute un grec zambaret s-a infiintat la
mine intrebandu-ma daca vreau apa. Mi-a venit sa-l strang in brate.
Asa da atitudine ! Am umplut tancurile de apa (300 l), contra a 10
euro si am atacat un bax de bere Mithos.
So far, traseul nostru a fost urmatorul: Atena, Lavrion, i-la Hidra, i-
la Poros, i-la Dhokos, Ermioni, i-la Spetsai, i-la Hidra (again),
Dhokos si Golful Kheli. Urmeaza portul Navplion, de unde vom continua
periplul spre Atena, urmand calea intoarsa. Pentru prima data am
filmat si am fotografiat extrem de putin. Totul a fost trait la cote
atat de inalte, incat ultimul lucru pe care ni l-am fi dorit ar fi
fost sa le filtram printr-un obiectiv de camera video.


Sent from my iPhone

5 comentarii:

  1. pacat insa de camera hd achizitionata cu ocazia acestei aventuri marintime..:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. "Iaiu" (asa mi-a zis Podo sa-ti spun, ca altfel n-as fi indraznit si pastram "formalitatile" :) !
    Iti mai vine sa te intorci pe meleagurile natale, in rutina de Bucuresti, dupa asa o experienta?
    Duduia Bintzi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aici la Bucuresti e rupere de nori. Incercam sa ne imaginam cum ar fi fost sa traim furtuna pe vas... Brrrrr...Perspective sumbre...
    Sa mai postati poze. Sunt SUPER!
    Tot Bintzi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca mi-e un pic de dor de casa...Ma intristez insa la gandul ca poate nu voi mai naviga pana la anul...

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, am vazut scris in articolul tau ca aveai un calc cu maxsea instalat si receptor gps. spune-mi te rog cum ai reusit sa instalez si sa singronizezi gps-ul in maxsea ca eu nu pot
    mersi de intelegere

    RăspundețiȘtergere