sâmbătă, 13 iunie 2009

Prerequisites






Zi de tatonari si ajustari. Acte, semnaturi, aprovizionari, etc. De notat o foarte buna organizare si sincronizare a serviciilor. Compania detine peste 40 de yachturi si e firesc sa aiba o foarte buna infrastructura. Am avut ceva emotii la evaluare, care se face cu foarte mult tact asociat cu ceva urme de viclenie, dar e firesc avand in vedere ca permisul meu a fost emis acum 8 luni...
Dupa "inventory check", "boat check", "provisions check" precum si alte check-uri ametitoare, s-a prezentat Grecu', pardon, "The greek", capul afacerii, care a venit sa vada pe a cui mana lasa yachtul. Ne-am inteles sa nu plec pe traseul ales de mine (because of the wind and strong waves) si a plecat multumit ca m-a convins, iar eu am ramas linistit ca l-am pacalit asa usor. Site-urile de meteorologie marina parca s-au mai inmuiat cu "near gale warning", asa incat voi alege un traseu care se apropie usor de inima vijeliei, atat cat sa pot evalua conditiile de suportabilitate la bord. Yachtul e de clasa A, asta insemnand ca poate rezista furtunilor mult mai mult decat pot rezista membrii echipajului. Bineinteles ca nu voi avea ambitia sa testez asta. Moralul la bord e de la excelent in sus si e firesc sa fie asa cata vreme suntem inca legati la cheu si toata lumea e dornica de aventura. Ei da, e adevarat ca inafara de mine nimeni n-a mai navigat vreodata, dar pot eu sa le frang elanul ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu